Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2007 13:58 - Заспали Млади Хора
Автор: starsailor Категория: Други   
Прочетен: 1504 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2009 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Беше един декемврииски слънчев ден.Хората се връщаха от лятната си ваканция,а листата по дърветата капеха,както става през зимата.Слънцето грееше.Това караше снега да натрупва лесно по асфалтираната почва.Оставаха 20 дни до Коледа и 2 до Нова година.Беше топло.
          Аз като представител на "Заспали млади хора"(каквато правителствена организация нямаше по света.Ние бяхме уникални,защото в редиците ни влизаха 98% от населението от 0 до 50 годишна възраст.Имаше няккакви 2 % които използваха ума си за забранени неща.Като например да мислят).До каде бях стигнал???Аз като представител на "Заспали млади хора"(каквато правителствена организация нямаше по света.Ние бяхме уникални,защото в редиците ни влизаха 98% от населението от 0 до 50 годишна възраст.Имаше няккакви 2 % които използваха ума си за забранени неща.Като например да мислят)?Грешка?Охх.
          Аз като представител на "Заспали млади хора" правех това ,което всички мои съпоколенници правеха.Чоплех си носа и единствената ми мисъл,незаета с това деиствие,беше "каде да си сложа сопола,които съм на път да извадя от ноздрите си".
          Вкъщи открих един диван,които не бях виждал до сега,но всеки ден стоях отгоре му(все пак разбираме каде сме,защо сме и как сме едва след 50-тата си годишнина).Реших да залепя този сакрамент отдолу на дивана.Лепнах го и ме обзе остра скука.Сега,когато носа ми е чист,ще трябва да намеря друго занимание.
          Почовърках си зъбите,но там нямаше нищо интересно ,освен един бонбон,които преди години загубих в тая моя паст.
          Отправих се към ушите.СЛед 30 минутно издирване ги намерих и се заех с тях.В мидите им имаше толкова ушна кал,че ако беше храна гладуващите по света щтяха да изчезнат.
          Сега пред мен стоеше дилемата:да се избръсна или да се изкъпя.Аке се избръснех щях да се уморя прекалено бързо нямаше да имам сили за нищо поне месец.Ако пък ли се изкъпех,щях да се оттурва от отвратителната воня,която се носеше покраи мен.Но пък мушичките,обикалящи ме,взеха да ми стават симпатични и не искам да ги гоня.
          Замислих се.Провал.Нищо няма да правя.
          Саморазположих се на дивана,които виждам за 2 път в живота си и реших да разгледам стаята,в която живея от 22 години.Имаше много странни неща:
Книги?
Гардероб?
Леика?
Мотика?
Спящ мъж?
Маса?
          И тогава се случи нещо.Нещо което промени хода на историята на човешката раса.вСИЧКИ вЕлики идеи бледнееха пред това прозрение......а именно......Да се обадя на някои по телефона.
          Отидох до телефона,които за мое голямо учудване открих в тоалетната.Подскочих 3 пъти защото вече няма да пикая през терасата.ОТКРИХ НАИ ПОСЛЕ ТОАЛЕТНАТА.Телефона звънна.Вдигнах слушалката.
-Ало
-Да.Кого търсите?
-Моля?Вие ми звъните.Какво искате?
-Пица,ако може с повечко шоколад отгоре.
-Ама тук няма пици госпожо.
-Вие ме попитахте какво искам,аз ви отговорих.
-Шегувате се.Познаваме ли се?
-Не е шега.Сигурно се познаваме.Как се казвате?
-Блестотрън.А вие?
-Блестороза.
-Блестороза елате ми на гости.
-Добре.Още ли си на стария адрес.
-НЕ знам.Сигурно.
-Еи сега идвам.

           Това беше България в периода 1990-2007.С всичките си изроди,педали,метросексуални,жертви,говеорещи глупости писатели,говорещи глупости НЕписатели...Българи.Да се самоубием,за да не измъчваме горката История с празнотата си и спермоотделящото си безхаберие,от което се раждат БЕЗХАБЕРИ.
       



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. baraboshi - жив ли си още? ???
11.02.2007 16:44
жив ли си още? ???
цитирай
2. innuendo - Никога не съм виждал нещо толкова хаотично...
12.02.2007 09:51
...въпросът е само един... каква дрога използваш?
цитирай
3. starsailor - Мога да ти кажа каква дрога Съм Из...
12.02.2007 11:50
Мога да ти кажа каква дрога Съм Използвал,но от 4 години съм на алкохол.Но не съм бил наркоман:)
цитирай
4. innuendo - Е това е добре.
12.02.2007 12:34
Някои източници твърдят, че дрогата е нужна на мъжа, за да отпуши някои негови инстинкти. Ама ти не си по тея работи. Нали?
цитирай
5. starsailor - По кои работи: Че източниците ...
12.02.2007 13:05
По кои работи:
Че източниците твърдят това?
Че дрогата е нужна на мъжа?
Че са ми запушени инстинктите??
Дрогата не ми е нужна
Инстинкти,запушени нямам,с изключение,че не си ловувам храната.
цитирай
6. innuendo - Де да знам...
12.02.2007 16:10
...щом така мислиш. То и на източниците не може много да се вярва. Няма значение.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: starsailor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 131506
Постинги: 85
Коментари: 134
Гласове: 562
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930